Spring naar content
Group 36sad

“Samen zorgen we voor verandering”

Kees Jan Rietveld

Partner – Management & business development

Kees Jan ondersteunt organisaties op het snijvlak van strategie, branding, positionering en organisatieontwikkeling. Met zijn corporate en zelfstandig ondernemerschap ervaring denkt hij resultaatgericht in oplossingen die teams enthousiasmeren.

Diantha Spekman

Partner - Strategie & organisatiecultuur

Als communicatiestrateeg met een specialisatie in corporate antropologie heeft Diantha veel ervaring met het in beweging brengen van organisaties, de vertaling van strategie naar een creatief concept rond een veranderverhaal en het leiden en faciliteren van sessies binnen een engagementprogramma.

Franz Wartna

Associate

Franz heeft een enorme drive voor het verbeteren van resultaten door te investeren in werkplezier en samenwerking. Hij kiest pragmatisch de passende methodiek; variërend van corporate antropologie en een systemische blik tot Lean en Sociocracy 3.0. Franz helpt bij ontwikkeling; zowel op individueel niveau als van organisaties als geheel.

Suzanne Geysendorpher

Associate - Cultuur, strategie en organisatieonwtikkeling

Suzanne begeleidt besturen en organisaties in ontwikkelvraagstukken. Opgeleid als corporate antropoloog en met een master in organisatie- en managementdilemma’s koppelt ze data, cultuur, processen en gedrag van mensen aan elkaar. Ze is luchtig, analytisch sterk en snel in het doorzien van patronen.

Viktor Mirovic

Associate – medewerkersbetrokkenheid

Viktor heeft een achtergrond in bedrijfsfinancieringen en is co-founder van KeenCorp, software die medewerkersbetrokkenheid meet op basis van natuurlijke taalanalyse. Door detectie van collectieve taalspanning worden risico’s en kansen eerder bespreekbaar dan via traditionele vragenlijsten. Bestuurders, managers en medewerkers krijgen een objectieve, continue meting om cultuur en gedrag dagelijks beheersbaar te maken en zien waar en wanneer actie nodig is.

Loes de Boer

Associate - netwerkanalyse

Loes heeft een achtergrond in het actuariaat en de econometrie en is Co-Founder van DL Network Analytics, gespecialiseerd in organisatorische netwerkanalyse en andere kwantitatieve methoden en technieken. Met behulp van data zetten ze deze methoden en technieken in om tot bruikbare inzichten te komen voor iedere organisatieverandering. Of het nu gaat om cultuurverandering, diversiteit en inclusie, kennismanagement of hybride werken: data maakt verandering meetbaar.

Gerard Schoemaker

Associate - organisatieontwikkeling

Gerard heeft een bedrijfskundige achtergrond en begeleidt organisaties (zowel profit als non-profit) bij strategie implementatie, commerciele prestatieverbetering en organisatieontwikkeling. Zijn werkwijze is oplossings- en resultaatgericht en altijd met de nodige humor.

Raad van advies

Kees Kruythoff is a passionate entrepreneur aiming to create a more sustainable and equal world where private companies are ‘a force for good’. He was ExCo member at Unilever for 8 years. In 2019, he launched IMAGINE, to be followed in 2020 by LIVEKINDLY Collective (plant-based food)

Caro Nieuwenhuis supports business leaders and organization in change processes. She combines her behavioral science background with business insights in order to break existing patterns and energize change management interventions.

Former maritme lawyer Julian is CEO of Smits Holding (a.o. property, Bruynzeel) since 2009. He’s also director of Novatug. His independent, free thinking and executive experience create new opportunities for organisations and enterprises.

Pieter Slavenburg enables organisations to increase their safety standards of data and tech infrastructures. He offers insights in state-of-the-art tech trends (a.o. Cybersecurity) and continuous improvements.

Bas Maassen started his carreer in the financial world, with ING Leveraged Finance and NPM Capital, where he managed take-overs and extits. Independently, he advises companies in M&A transactions and strategic transformation challenges. Het combines these with various Board and Management roles (a.o. AMREF).

Peter van Grinsven brings innovation and corporates together in FMCG, Energy and Retail markets in order to achieve sustainable growth and innovation and build new ventures. Prior to this, he was Director Corporate Development of the Royal Schilhol Group and partner at Boer & Croon management consultents.